úterý 4. března 2014



                     ♥  MALIČKOSTI ♥             Dnešní den byl pro mě krásný už od rána,splnilo se mi další  přání napsala mi osůbka známá svým pořadem v televizi, které jsem napsala a ona přijala mé pozvání do křesla pro hosty v cukrárně v našem městečku.
Je mi velice sympatická a její pořad se mi moc líbí,strašně moc se těším až se s ní setkám osobně.

Budu Vás trošku napínat a zatím nenapíši kdo to je......
Doufám, že vše vyjde !!!


                                                                     
    



               ♥  A pak jsem si také udělala radost, maličkostmi, které jsem si koupila  ♥                             



  


                                                                          ♥♥♥










♥ ♥ ♥
                                                                              

                                 Mějte se krásně Petra                                                 

2 komentáře:

  1. Peti, ty nás napínáš ..... jsem moc zvědavá o koho jde ..... Marki

    PS: Krásné drobné radosti jsi si pořídila !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, děkuji :)
    A jak já jsem napnutá až se setkáme :)
    Petra ♥

    OdpovědětVymazat